środa, 20 maja 2015

Potraficie się powstrzymać? "Kuszące zło"


Tytuł : Kuszące zło

Autor : Keri Arthur

Seria : seria “Zew nocy” tom III

Wydawnictwo : Erica

Ilość stron : 439

Ocena : 7/10

Status : moja (kupiona za 10 zł w Selgrosie)

 

Teraz wiemy już o wiele więcej w sprawie przerażających klonów i stworzeń z laboratorium. Departament wie, że za tym wszystkim stoi Deshon Starr. Jednak aby go unieszkodliwić muszą odkryć położenie wszystkich tajemnych pomieszczeń takich jak na przykład laboratorium. A żeby tego dokonać muszą wysłać swoich ludzi do środka twierdzy Starra. Kto nimi będzie? Jak już się pewnie domyślacie będzie to nasze rodzeństwo czyli Riley i Rhoan. Tym samym Riley rozpoczyna przyspieszone szkolenie na strażnika. Zaraz po tym zostaje przemieniona przez Liandra i wysłana do paszczy lwa. 

Na samym początku chciałam napisać – jak ja uwielbiam Riley I Rhoana razem. Oni są takim cudownym rodzeństwem, ich więź jest widoczna od razu I no cholera jasna dlaczego ja nie mam takiego Rhoana tylko grubego brata siedzącego tylko przed komputerem!!! -.- 

Nie będę rozpaczać dłużej więc przejdźmy dalej. Bardzo lubię Kade’a I podoba mi się jego rola w książce J Riley seks znów lekko przyćmił mózg ale nie ma tragedii tak jak w pierwszej części. Książkę przeczytałam bardzo szybko. Podobał mi się wątek o dwóch strasznych zastępcach Starra, jak I wątek dzidziusia J - nie zdradziłam za wiele? Ahhh no nie mogę napisać ani słowa więcej nie mówiąc wam co jest w książce – a warto po nią sięgnąć!

5 komentarzy:

  1. Nie jest to pozycja w moim guście,raczej po nią nie sięgnę :/
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal przymierzam się, aby sięgnąć po tą serię, bo zapowiada się naprawdę ciekawie. W czerwcu na pewno ją sobie zakupię, bo w tym miesiącu dałam już sobie szlaban na kupowanie książek xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie to nie przeczytałam tej recenzji w obawie o spoiler, ale tak ogólnie to wysoka ocena itd, więc na pewno się skuszę :D tylko czemu taka krótka recenzja? ;o Hahahaha + nie obrażaj Rafała ;/ (kawałek przeczytałam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak w komentarzach do poprzednich tomów napiszę: raczej nie mam zamiaru zapoznać się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie do niej nie ciągnie... Okładka mnie trochę zniechęca a z taką tematyką zerwałam jakiś czas temu. Nasz związek był długi i burzliwy więc nie za bardzo chcę do niego wracać. Jest mnóstwo innych wartych uwagi książek ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń