piątek, 8 maja 2015

Organizacyjnie :)

Hejka! Ale to głupio brzmi xD
Dziś chciałabym z wami tak "pomówić" o moim blogu. Przyznam szczerze, że drętwo tu i chciałabym jakoś temu zapobiec ale nie wiem co by się wam spodobało :)
Może macie jakieś pomysły? Ja chyba mogę wam tylko pytania zadać, a wy w komentarzu proszę napiszcie cooś ;)

Wystarczy wam jedna recenzja na tydzień czy chcielibyście częściej np. w sobotę i powiedzmy w środę? O ile  wyrobiłabym się z czytaniem :p

Myślałam nad takimi seriami :
* book haul czyli jak mi się uzbiera książków to taki spis jakby z tytułami, okładkami (z neta albo moje zdjęcie) i do tego kilka słów ode mnie :)
* moje MUST HAVE czyli to co chciałabym w przyszłości upolować - może znajdziecie coś czego nie macie, a was zainteresuje :D
* książkowe nowości z konkretnego miesiąca albo coś w tym stylu xD
* mogłabym na przykład raz w tygodniu nabazgrać o filmie bo często coś oglądam :)
* jakiś kącik ze zdjęciami? książek albo ogółem :)
* TAK cały czas robię to do czego zostałam nominowana ale jakoś tak mi się schodzi :) 

Macie jakieś jeszcze pomysły? I czy w ogóle podoba wam się jakiś z tych moich? Czy blog ma zostać nudny? :D


5 komentarzy:

  1. Zmiany są jak najbardziej okej :D Jeszcze dodam,że do zdjęć mogłabyś założyć np.Instagrama. No i recenzje filmów-3 razy TAK,sama ostatnio sporo oglądam i się nad nimi zastanawiam :)
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze lubię czytać o nowościach wydawniczych na dany miesiąc, dzięki czemu mogę odkryć wiele ciekawych książek :))
    To MUST HAVE też zapowiada się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie chcesz, by na blogu było drętwo, to jak najbardziej możesz wprowadzić takie serie, są one ciekawym dodatkiem do każdego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł !

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń