niedziela, 5 kwietnia 2015

Wielkanocny TAG książkowy :D




Hejka! Jako, że zostałam nominowana przez Ann, z bloga Namalować świat słowami (baaaardzo dziękuję i zapraszam do odwiedzin jej bloga :D )do zrobienia tej wielkanocnej rzeczy to pomyślałam, że wezmę się za to od razu po później nie wypada xD

Króliczki 
- seria, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel)   

Moja jakże trudna decyzja ... Bardzo ale to bardzo potrzebuję książek 
Cassandry Clare więc stawiałabym na siódmą część Darów Anioła albo czwartą Diabelskich Maszyn ♥ Cassandra nie obijaj się! Pisz kobieto! Pisz! 


                                       

Jajko 
- książka, która Cię zaskoczyła

Tutaj znów nie miałam pojęcia czy zaskoczyła pozytywnie czy negatywnie ale postawiłam na pozytywną ^^ I była to bardzo miła niespodzianka, o której dowiecie się już w kolejnej recenzji :) 
Powiem tylko, że po przeczytaniu Pamiętników Wampirów bałam się powtórki z rozrywki xD 




Tropienie jajeczek
- książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce
 
Tak szczerze to nie miałam problemów ze zdobyciem książek, które obecnie mam. Mam ich tyle, że nie rozglądam się za innymi, a pewnie kilka z tych, które chce będzie trudno zdobyć xD Ale już od dawien dawna chciałam książkę o psiej psychologii, która ponoć jest rewelacyjna dla osób chcących zgłębić psi umysł czyli dla kogoś jak ja ^^ Niestety wszystkie książki zostały wyprzedane, a na allegro było kilka pozycji a astronomicznych cenach! Na szczęście wydawnictwo wznowiło nakład i książeczka już do mnie jedzie (mam nadzieję :D ) i wyniosła mnie tylko 25 zł :)
 
 Owieczki
- dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz
 
Ferdynanda otrzymałam którejś zimy pod choinkę i wtedy bardzo mi się podobał! Do dziś mam do niego wielki sentyment i honorowo stoi na mojej półce chociaż już się przekonałam, że nie jest taki wspaniały jaki wydawał się w tamtych latach :p
 

Wiosna
- książka z okładką, która przywodzi Ci na myśl tą porę roku
 
Według mnie ta soczysta zieleń prezentująca się przed dziewczyną mówi sama za siebie :D Ogółem cała okładka bardzo mi się podoba i tak! Jest wiosna! Co z tego, że wczoraj padał śnieg xD
 



   Jezus
- religijna książka, którą kochasz
Niestety takiej książki nie ma ... Nie czytam religijnych powieści :c
 
 Zmartwychwstanie
- książka od nieżyjącego już autora 
Myślę, że tutaj świetnie pasuje Ten obcy, książka mimo tego, że była lekturą to spodobała mi się i przeczytałam ją z wielką chęcią. Niestety Pani Irena nie napisze już kolejnych powieści ...
 
 
 
 
 
 Koszyczki
- książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń
 
Przyznam, że tu miałam nie lada problem... Moja lista życzeń liczy sobie ponad sto pozycji... Jednak zdecydowałam się pokazać wam Czerwoną Królową ponieważ, jej okładka po prostu powala na kolana, a jest stosunkowo nową książką więc tak - rozkoszujcie się jej widokiem :D
 
 
 
Cukierki
- słodka książka
 
Zdecydowanie przesłodzona powieść! Niby są problemy ale zawsze wszystko się rozwiązuje, zawsze jest po myśli głównej bohaterki, a jej chłopak! Brrr, aż odrzuca! 
 
  
 
 
Peeps
- otaguj kogoś
 
No więc do wielkanocnej zabawy taguję Emilkę  i addictedtobooks.blog.pl  :)

Zapraszam do zabawy i życzę wam wszystkim Wesołych Świąt!
  

8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy tag!
    Brr.. jak ja nie mogłam tego 'Tego obcego'.. Takie to było.. dziwne xd

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. + Obserwuję - fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam ten tag to miałam cichą nadzieję, że jednak mnie nie otagowałaś :c gdyż, iż, ponieważ, na kilka pytań nie mam odpowiedzi, ale muszę dać radę :D
    I teraz szybko staram się zapomnieć Twoich odpowiedzi, bo coś tam by się zgadzało, a nie chcę się powtórzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :))
    Mam nadzieję, że niedługo zdobędziesz "Czerwoną królową", bo książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Tag, "Czerwona królowa" jest super,więc zdobądź ją jak najszybciej! http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że odpowiedziałaś na ten TAG ;) Też miałam niemały problem z wyborem książki do ósmego punktu (chociaż mniej ich mam niż Ty), ale ostatecznie też postawiłam na ''Czerwoną królową'' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award, zapraszam :)

    http://somedayiwillbewayland.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam Ten obcy i faktycznie była to miła lektura. :)

    OdpowiedzUsuń