czwartek, 16 lipca 2015

Zakupowo :)

Jako, że laptop zabrał moje recenzje do grobu to będę musiała coś wymyślać dopóki nie zbiorę dupy, nie przeczytam książki i nie napiszę nowej recenzji. Tak więc dziś z braku pomysłów przedstawię wam moje świeżutkie zdobycze :)

Na stronie Wydawnictwa Znak znalazłam wyprzedaż -60% to musiałam skorzystać. Co z tego, że jestem biedna i praktycznie mogę zacząć głodować - chociaż 3 książeczki! Podlinkowałam wam promocję więc jeśli nie będzie się otwierać to znaczy, że już jej ni ma :c




Cudeńka!

Wzruszająca opowieść o niełatwym macierzyństwie i o pewnym niezwykłym chłopcu. 

Callie jest samotną matką. Jej macierzyństwo nie przypomina uśmiechniętych zdjęć kobiet z dziećmi w kolorowych magazynach. Jej synek, Henry, cierpi na autyzm i ma trudności z porozumiewaniem się.

Kiedy ojciec Callie zaczyna chorować, kobieta decyduje się powrócić w rodzinne strony. Spotyka tam swoją dawną miłość - Lindena. Mężczyzna mieszka na farmie pełnej ocalonych zwierząt. Ku zaskoczeniu Callie, Henry natychmiast łapie z nimi kontakt i z każdym dniem zaczyna się coraz bardziej otwierać...








Siedemnastoletnia Amber Appleton mieszka w szkolnym autobusie z matką i psem. Traci grunt pod nogami, ale nie nadzieję. Należy do Federacji Fantastycznych Fanatyków Franksa, trenuje Chrystusowe Diwy z Korei i toczy zaciętą walkę z Joan Sędziwą. Myśli pozytywnie i zaraża innych swoją energią. Jest prawie jak gwiazda rocka. Bez kitu!

"Prawie jak gwiazda rocka", to jedna z trzech powieści młodzieżowych Matthew Quicka. To książka o szybkim dorastaniu i sile optymizmu, który jest uniwersalnym lekarstwem na życiowe trudności.









Czy ludzkość jest w stanie stawić czoła inwazji obcej cywilizacji tysiąckrotnie bardziej zaawansowanej niż nasza?

Nie.


Wystarczyły cztery fale kosmicznej inwazji, by z siedmiu miliardów ludzi ocalała zaledwie garstka. Rozrzuceni w różnych miejscach okupowanej planety walczą o przetrwanie. Od wymarłych miasteczek, przez płonące metropolie, po obozy uchodźców i tajne bazy wojskowe - każdy z bohaterów powieści Yanceya próbuje przetrwać i zrozumieć, co się stało i kim są kosmici, którzy postanowili wymordować całą ludzkość. 


Pierwszy tom doskonałej sagi Ricka Yanceya przywodzi na myśl dokonania klasyków literatury i kina science fiction, ale prezentuje całkowicie świeży i nowy obraz kosmicznego konfliktu. 









Tak prezentuje się mój skromny stosik, za który zapłaciłam ok. 34 zł i mam nadzieję, że będzie warty każdej złotówki bo to moje ostatnie :p Napiszcie czy coś czytaliście, a jeśli tak to jakie wrażenia? No i chwalcie się jak też coś upolujecie :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe zakupy. Też miałam zamawiać kilka książek z tej promocji, ale ostatecznie zrezygnowałam :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zastanawiam się czy nie kupić czegoś na znak.com.pl, ta promocja kusi oj kusi. Gratuluję Twoich nabytków, masz się czym pochwalić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Zostałaś nominowana do 7 Grzechów Głównych Książkoholika. Więcej informacji: http://namalowac-swiat-slowami.blogspot.com/2015/07/lba-11-12-i-tag-7-grzechow-gownych.html :)

      Usuń
  3. Polecam "Prawie jak gwiazda rocka" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz częściej widuję zdjęcia z odpakowywania paczek książkowych, co tylko popycha mnie do złego (tj. składania własnych zamówień) - ech, wszystko przez was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę przeczytać Prawie jak gwiazda Rocka i Piąta falę :D
    Ja tez nie mogę się powstrzymać od książkowych zakupów xd
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń