niedziela, 20 lipca 2014

Modelka od zaplecza - "Casting na miłość"



Tytuł : Casting na miłość
Autor : Chantal Schreiber
Wydawnictwo : ADAMUS
Liczba stron : 221
Cena : 19.99 zł (moja 4.99 zł)
Ocena : 5/10

Książkę dostałam od mojej babci, która była akurat w sklepie i trafiła na wyprzedaż, wszystko po 4.99 :p Okładka wygląda z lekka na dziecinną jednak nie róbcie sobie wrażenia, że czytam dziecinne książki, to wyjątek.

Książka opowiada o siedemnastoletniej Alinie, która wybrała się do Aten z zamiarem wypchania sobie portfela i ulepszenia portfolio. Alina bowiem jest początkującą modelką. Zaczyna jeździć na castingi, poznaję super przystojniaka Larsa, geja o imieniu Danilo, wkurzającą plastikową lalę Piię i niewinną dziewczynkę Penny. Ma również przyjaciela taksówkarza.

 "W porównaniu ze szwedzkim niemiecka wersja "kocham cię!" brzmi jak arabski rozkaz do wymarszu."

Książka moim zdaniem zła nie była aczkolwiek za nic nie dałabym 20 zł z ceny detalicznej na tyle okładki. Według mnie książka kierowana jest do nastolatek 12-18 a okładka może odstraszać. Tekst jest napisany znośnie, czyta się go przyjemnie. Nie pochłania się strony za stroną, nie wciąga na tyle jednak można przy niej wyluzować i odprężyć. Początek jak dla mnie za szybko się rozkręcił. Wszystko było strasznie przewidywalne, dosłownie jakbym czytała bloga jakiejś czternastolatki. Jednak z czasem książka się polepszyła. A prawdę mówiąc dopiero koniec był tym momentem gdzie jednak było trochę napięcia i może jedna intryga. Książka według mnie warta 10 zł nie więcej. Przynajmniej nie dla mnie ale są osoby, które ją chwalą. Kilka przykładowych komentarzy " Super książka. Zasadniczo nie przepadam za książkami o castingach,modelkach etc, ale ta bardzo mi się spodobało", "Jeden z moim ulubionych romansideł.".

Podsumowując książkę może się ona spodobać osobom, które jednak nie mają wygórowanych oczekiwań. Mnie nie przypadła ona do gustu i jeśli miałabym ponowny wybór to nie kupiłabym jej.

2 komentarze:

  1. Następnym razem postaraj się jeszcze bardziej rozbudować recenzję, bo piszesz ciekawie, ale dość krótko, mam nadzieję, że po przeczytaniu następnej książki, przy pisaniu jej recenzji bardziej się rozwiniesz, jednakże jestem najbardziej na tak i czekam na kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz :d Chociaż nie zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki. Za krótka recenzja ;p

    OdpowiedzUsuń